Kwaliteit vloeren tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Vragen? Bel ons! 0184 - 760 760
Thuiswinkel Waarborg     Betaal met iDeal

Creon biedt kwaliteitsproducten tegen een aantrekkelijke prijs

Veelgestelde vragen Creon Vloeren

Op deze pagina vindt u antwoord op de meest voorkomende algemene vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Voor specifieke vragen over het product zoals: productspecificaties, onderhoud of montage, kunt u kiezen uit de volgende pagina's:

Veelgestelde vragen / Houten vloeren
Veelgestelde vragen / PVC Vloeren
Veelgestelde vragen / Laminaat

Algemene vragen

  • Hoe kunnen de vloeren van Creon zo voordelig zijn?
    • Onze prijzen zijn zo voordelig, doordat wij geloven in een concept waarbij u de vloer zelf bij ons inkoopt en ook zelf de vloer legt. U staat er uiteraard niet alleen voor bij het leggen en bij het onderhouden van uw vloer. Via deze webshop kunt u veel informatie vinden over het plaatsen van uw vloer en het onderhouden van uw vloer. Daarnaast hebben wij een team van specialisten voor u klaar staan die u telefonisch en per e-mail vragen kunt stellen.
  • Wat is de levertijd van mijn vloer?
    • De geschatte levertijd van vloeren is 10 tot 18 werkdagen.
  • Wat gebeurd er nadat ik mijn vloer heb besteld?
    • U krijgt van Creon Vloeren een orderbevestiging zodra uw bestelling in de juiste orde is ontvangen. Indien u betaald via bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling in behandeling nemen nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Wij sturen u dan een factuur, zodat u weet dat de betaling in orde is. Zodra uw bestelling klaar is, wordt u hierover geïnformeerd door onze distributeur.
  • Kan ik zelf kiezen of ik mijn vloer ophaal of laat bezorgen?
    • Dat kan. Als u de bestelling plaatst, kunt u ervoor kiezen of u de vloer wilt afhalen of wilt laten bezorgen.
    • 1. Bezorgen: De bezorgkosten in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) bedragen € 40,- (inclusief BTW) ongeacht de grootte van uw bestelling. De distributeur maakt met u telefonisch met bezorgafspraak om de bestelling bij u af te leveren. Op de dag voor bezorging kunt u na 16:00 op http://www.transportservice.nl/ kijken hoe laat u uw bestelling precies bezorgd wordt.
    • 2. Ophalen: Ophalen is gratis ongeacht de grootte van uw bestelling. Zodra uw bestelling bij ons is afgeleverd, informeren wij u hierover. De bestelling kunt u dan afhalen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00. Dit kan op het adres: Sportlaan 401 te Sliedrecht (R. Vlot en Zn.). Indien u betaald onder rembours ontvangt u van de transporteur de bijbehorende factuur.
  • Zijn alle prijzen op Creon Vloeren inclusief BTW?
    • Prijzen worden altijd inclusief BTW vermeldt en exclusief verzendkosten. In de winkelwagen wordt de totaalprijs inclusief verzendkosten getoond.
  • Kan een fout nog gecorrigeerd worden nadat ik mijn bestelling geplaatst heb?
    • Dit kan, maar het is verstandig om in dat geval zo snel mogelijk contact op te nemen met ons. Wij sturen u vervolgens een bevestiging. Binnen 24 uur krijgt u te horen of uw bestelling kosteloos kan gewijzigd worden of niet.
  • Ik ben niet tevreden met mijn product. Kan ik deze retourneren?
    • Er bestaat een mogelijkheid om uw product te retourneren naar Creon Vloeren. Let wel op dat de producten waarvoor u een maat heeft opgegeven, speciaal voor u op maat gemaakt worden. Hiervoor vervalt het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand. Wij hanteren een bedenktermijn van 30 dagen. Mocht u binnen die 30 dagen toch niet tevreden zijn. Dan dient u het product in originele staat te retourneren naar Sluisweg 2B 3371 EV te Hardinxveld-Giessendam. Hierbij vermeldt u het ordernummer en uw adres. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retournering, zullen we het aanbetaalde bedrag terugstorten op uw rekening.
    • Mocht u gedurende dit proces nog vragen hebben, dan kunt u deze stellen via het contactformulier.
  • Met welke betalingsmethoden kan ik mijn vloer afrekenen?
    •  Creon Vloeren biedt u drie verschillende betalingsmethoden:
    • 1. Betaling via iDeal 5% vooraf en de overige 95% bij levering.
    • 2. Betaling via iDeal 100% vooraf.
    • 3. Betaling via bankoverschrijving 5% vooraf en de overige 95% bij levering.
    • Indien u een betaling doet per bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling doorsturen naar onze distributeur nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Als uw betaling is verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.  
    • Daarnaast kunt u ook kiezen voor gemak, waarbij u het volledige bedrag via iDeal betaald. Zo hoeft u niet te betalen bij levering van uw vloer.
    • Betalen per bankoverschrijving
    • U kunt uw bestelling betalen via bankoverschrijving op bankrekeningnummer 52.43.08.705 (IBAN: NL56ABNA0524308705) ter attentie van CREON-ONLINE B.V..
    • Betalen met iDeal
    • U kunt uw bestelling veilig en direct afrekenen met behulp van iDeal. iDeal ondersteunt een groot aantal banken in Nederland zoals ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.
    • Betalen bij levering
    • U kunt uw bestelling veilig en direct afrekenen bij de chauffeurs van onze vervoersmaatschappij. Dit kan zowel met contant geld als met uw pinpas.
  • Kan ik een opmaat gemaakt product bestellen bij Creon Vloeren?
    • Wij willen aan iedereens wensen voldoen en het is dus zeker mogelijk om een product op maat te laten maken. Bij Creon kunt u een maatwerk offerte aanvragen. Hier vult u precies in wat u wilt hebben. Het is ook mogelijk om ter ondersteuning een tekening in de bijlage toe te voegen. Wij nemen graag uw wensen met u door, zodat wij een passende offerte kunnen maken. Het is daarom van belang dat u in het formulier uw gegevens invult.
  • Waar vind ik de algemene voorwaarden van Creon Online B.V.?
    • Creon Online B.V. hanteert de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. Die voorwaarden zijn te vinden op de pagina Algemene voorwaarden en zijn daar ook te downloaden. U kunt een exemplaar aanvragen via onze contactpagina.
  • Waar vind ik de privacy policy van Creon Online B.V.?
    • In de privacy policy beschtijven wij ons beleid, leggen we uit hoe u contact met ons kunt opnemen en wordt verteld hoe wij met verzamelde persoonsgegevens omgaan. Ons privacy beleid vindt u hier.
  • Hoelang heb ik garantie op mijn producten?
    • Als basis voor onze garantie gebruiken wij de Nederlandse wetgeving. Hierbij gelden de rechten die de consument heeft op basis van de wet. Dit betekent dat u bij Creon Vloeren vijf jaar garantie heeft op uw vloer. De datum die op uw factuur staat, geldt als ingangsdatum voor de garantie.
  • Wanneer heb ik recht op garantie?
    • Heeft u binnen de garantietermijn gegronde klachten? Dan bestaat de mogelijkheid dat wij u kosteloos nieuwe onderdelen toesturen, nadat wij de defecte van u hebben ontvangen. De garantie geldt uiteraard alleen bij gebruik onder normale omstandigheden.
  • Wanneer kan ik geen aanspraak maken op de garantie?
    • - Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
      - Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
      - Bij normale slijtage;
      - Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
      - Als er sprake is van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
      - Creon Vloeren niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.
  • Waar kan ik mijn klacht melden?
    • Wij doen uiteraard ons uiterste best om u tevreden te houden. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u via onze contactpagina melden of via een klachtenbrief. De klachtenbrief kunt u sturen naar: Sluisweg 2B, 3371 EV  Hardinxveld-Giessendam. Binnen14 kalenderdagen nemen wij contact met u op, om de verdere afhandeling te bespreken.
    • Mocht u ontevreden zijn over de geleverde bestelling, dan kunt u z.s.m. na de factuurdatum een mail sturen naar support@creon-online.eu. Probeer uw opmerking zo duidelijk mogelijk te omschrijven, zodat wij direct weten waar het over gaat. Zodra wij uw mail hebben ontvangen, krijgt u een bevestigingsmail. Binnen 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op. 
    • Indien een klacht niet naar behoren opgelost wordt, kunt u uw klacht/geschil indien bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).